США і Канада
Нью-Йорк – Монреаль – Квебек – Торонто – Ніагарські водоспади – Нью-Йорк – Бостон – Вашингтон – Нью-Йорк
Опис туру
Запрошуємо Вас у дивовижний екскурсійний тур неймовірними містами США та Канади!
Під час подорожі на Вас чекає величезна кількість захоплюючих екскурсій по легендарних містах: Нью-Йорку, Бостону, Вашингтону, Монреалю, Квебеку і Торонто. Ви відвідаєте знаменитий Гарвардський університет, дивовижний Ніагарський водоспад, насолодитеся прекрасними краєвидами "Тисячі Островів" під час круїзу по річці. Також Ви побуваєте в Сейлемі – одному з найстаріших міст Нової Англії, де поселення було засновано рибалками ще в далекому 1626 році.
Відкривайте прекрасні міста і визначні пам'ятки США і Канади разом з Феєрією!
Прибуття в Нью-Йорк. Трансфер (додатково оплачується) і розміщення в готелі.
Вільний час. Ніч у Нью-Йорку.
Виїзд із Нью-Йорка. Зупинка біля озера Джордж.
Прибуття в Монреаль. Старе місто, Центр, Старий порт.
Північ штату Нью-Йорк, де пролягає кордон з Канадою, – це історія про гори і озера, риболовлю і гольф, прогулянки верхи, аквапарк і домашню кухню – тобто консервативні американські радості сімейного спрямування. Озеро назване на честь короля Георга II, а під назвою Хорікен, тобто Святе озеро, фігурувало у Фенімора Купера.
Монреаль – друге за величиною місто Канади, що розкинулося на безлічі річкових островів у провінції Квебек. Це місто старовинних маєтків і мощених вулиць, сучасних хмарочосів і мальовничих парків.
Гора Mont Royal – символ міста, на її вершині стоїть надзвичайно красивий однойменний парк і знаменитий 70-метровий католицький хрест. З гори відривається прекрасна панорама міста й околиць.
Ніч у Монреалі.
Виїзд у Квебек-Сіті.
Квебек – столиця однойменної провінції Канади. Назва міста походить від індіанського племені, що жило на цих землях. Місто, засноване в 1608 році, а сьогодні перетворилося на великий промисловий, торговельний і туристичний центр Канади.
Екскурсія по місту. Екскурсія в Сент-Анн-де-Бопре: циклорама Єрусалима, собор Святої Анни.
Базиліка Сент-Анн-де-Бопре – католицький храм у невеликому канадському містечку Сент-Анн-де-Бопре, розташованому на північному березі річки Святого Лаврентія приблизно за 30 км на схід від міста Квебек. Це одна з найвідоміших католицьких святинь Канади і другий за величиною храм провінції Квебек після Кафедрального собору Марії Королеви Світу (місто Монреаль).
Повернення в Монреаль.
Продовження знайомства з Монреалем.
Відвідування Собору Богоматері (Notre-Dome of Montreal). Олімпійський стадіон. Площа Мистецтв. "Підземне місто".
Переїзд у район «Тисячі Островів». Річковий круїз.
Переїзд у Торонто. Ніч у Торонто.
Торонто – столиця провінції Онтаріо, найбільше місто країни і культурна столиця англомовної Канади. Тут величезні хмарочоси банків і офісів сусідять із зеленню десятків парків, у яких вільно мешкають білки, а місцеві жителі влаштовують пікніки.
Оглядова екскурсія. Головні площі і проспекти міста, Сіті-Холл, Парламент провінції Онтаріо, унікальний стадіон і найвища вежа світу (підйом за бажанням).
Переїзд у місто Ніагара-Фоллс. Панорама Ніагарських водоспадів.
Знайомство з Ніагарою. Вечірні прогулянки. Ніч у Ніагара-Фоллс.
Катання на катері під води Ніагари (за бажанням). Продовження знайомства з Ніагарою.
Повернення в Нью-Йорк по мальовничій дорозі через штат Нью-Йорк, рівнинні і гірські ділянки, річки, озера.
Ніч у Нью-Йорку.
Оглядова автобусна екскурсія, у яку входять основні визначні пам'ятки міста: Даунтаун, Беттері-парк, Волл-Стріт, панорама мостів, ООН, Рокфеллер-Центр, П'ята Авеню, Бродвей, Лінкольн-Центр, Музей Метрополітен та інше. Тривалість – 6 годин.
Нью-Йорк – столиця світу. Це подорож у місто, яке сміливо можна називати містом розваг і контрастів, яке ні на хвилину не засинає. Під час туру Ви побачите безліч найяскравіших пам'яток, котрі представить перед Вами це розкішне місто.
Ніч у Нью-Йорку.
Виїзд до Нової Англії, у Бостон – столицю штату Массачусетс, один із центрів культури, просвіти і науки, найбільш "європейське" місто США.
Бостон – найбільше місто в Новій Англії, столиця Массачусетса, один із найбільш історичних, впливових і багатих міст США. Музеї, історичні місця, велика кількість живих перформансів – ось лише деякі з причин, що пояснюють, чому щорічно в місто прибувають понад 16 мільйонів гостей. Завдяки їм Бостон входить у десятку найпопулярніших туристичних напрямків країни.
Гарвардський університет і інші визначні пам'ятки.
Гарвардський університет – найстаріший приватний вищий навчальний заклад США, розташований у місті Кембридж (штат Массачусетс). Університет був заснований 8 вересня 1636 року, через 16 років після появи на американському континенті перших колоністів. Історія університету починається з моменту заснування Гарвардського коледжу, а рішення про це було прийнято Верховним Судом Массачусетського поселення.
Назву коледж отримав на честь свого першого покровителя Джона Гарварда, молодого міністра, який після своєї смерті в 1638 році залишив у спадок новому навчальному закладу половину свого майна і бібліотеку. Історично ця бібліотека стала другою публічною бібліотекою на континенті (першою була бібліотека монастиря ордену єзуїтів).
Ніч у передмісті Бостона.
Продовження знайомства з містом. Відвідування Сейлема і Музею Відьом.
Сейлем – одне з найстаріших міст Нової Англії, поселення було засноване рибалками в 1626 році на південний захід від півострова Кейп-Енн. Назване на честь Єрусалима. Три роки по тому в місті була організована перша в Новому світі церква конгрегаціоналістів, у якій пастором служив Роджер Вільямс – засновник Род-Айлендської колонії.
Екскурсія у Плімут – місто першої колонії переселенців.
Американське місто Плімут розташоване в однойменному окрузі, у штаті Массачусетс. Разом з Броктоном він складає адміністративний центр округу. Плімут може похвалитися тим, що площа його муніципалітету є найбільшою в штаті.
Переїзд до Вашингтона – столиці США. Супровід гіда.
Оглядова екскурсія по столиці.
Вашингтон – столиця Сполучених Штатів з 1800 року. Він не входить у жоден зі штатів і є окремою адміністративною одиницею. Офіційна назва – округ Колумбія (District of Columbia – скорочено D.C., тому американці, щоб не плутати з однойменним штатом, у розмовній мові зазвичай називають місто «Вашингтон Ді-Сі» або навіть просто «Ді-Сі»).
Місто засноване в 1791 році і назване на честь першого президента США, Джорджа Вашингтона. У туристів воно, звісно, насамперед асоціюється з Білим Домом – єдиною у світі резиденцією глави держави, що відкрита для відвідування публіки. Зрозуміло, що це не одне лише місце в місті, де варто побувати – у Вашингтоні дуже багато музеїв, мальовничих парків, торговельних і розважальних центрів.
Вечірня екскурсія з відвідуванням Меморіалів і Кеннеді Центру виконавських мистецтв входить в основну програму.
Ніч у Вашингтоні.
Арлінгтонське меморіальне кладовище. Відвідування Музею Аеронавтики і Космонавтики, Національної картинної галереї, інших визначних пам'яток.
Повернення в Нью-Йорк.
Вільний час. Трансфер в аеропорт самостійно.
Порядок отримання візи США за умови бронювання туру:
1 етап - передоплата 450 дол./чол. по курсу на день оплати;
2 етап - заповнення анкети - анкету разом з фото розміром 5 на 5 см в електронному вигляді прислати менеджерові;
3 етап - безпосередньо співбесіда (особисте подання без присутності третіх осіб).
Зверніть увагу, що туристів не зустрічають у посольства представники туристичної компанії!
Для проходження співбесіди турист особисто формує пакет документів і самостійно проходить співбесіда, без присутності третіх осіб.
Список необхідних документів, з якими турист приходить на співбесіду :
ОБОВ'ЯЗКОВІ:
1. Діючий закордонний паспорт;
2. Лист-підтвердження реєстрації анкети DS - 160 (оформляє менеджер компанії "Феєрія");
3. Підтвердження запису на співбесіду (оформляє менеджер компанії "Феєрія");
4. Оригінал свідоцтва про шлюб (для тих, хто в офіційному шлюбі);
5. Запрошення від приймаючої сторони на тур (присилається приймаючою компанією, видає менеджер компанії "Феєрія").
БАЖАНІ:
1. Довідка з роботи, якщо найманий робітник, або документи по бізнесу - копія свідоцтва ЧП і свідоцтво про реєстрацію в податкових органах, для учнів - довідка з учбового закладу;
2. Доказ платоспроможності - виписка з рахунку у банку, ксерокопія кредитної картки, чек з банкомату. Вимог до суми немає;
3. Оригінали документів про володіння рухомим або нерухомим майном;
4. Свідоцтво про народження дітей (оригінал);
5. Копії або оригінали попередніх закордонних паспортів;
А також інші документи, які на погляд туристів, можуть довести їх бажання і необхідність повернутися в Україну;
Копії документів завіряти нотаріально і переводити не треба.
ДЛЯ ДІТЕЙ ОБОВ'ЯЗКОВО:
1. Свідоцтво про народження;
2. Оригінали внутрішніх паспортів обох батьків;
3. Присутність на співбесіді обох батьків. У разі присутності на співбесіді тільки одного з батьків - нотаріально завірений дозвіл на виїзд дитини від другого батька. Дітям до 14 років бути присутнім на співбесіді НЕ обов'язково.
Вимоги до фотографії:
- фотографія має бути правильного розміру (довжина повинна дорівнювати ширині);
- аплікант повинен дивитися прямо в об'єктив і мати нейтральний вираз обличчя;
- особа повинна займати близько 50% усієї фотографії. Вуха бажано залишати відкритими;
- фотографія має бути зроблена в течії останніх 6 місяців;
- фотографія має бути кольоровою і зробленою на білому або наближеному до білого фоні;
- головні убори дозволяються тільки по релігійних переконаннях, при цьому вони не повинні закривати яку-небудь частину лиця аппликанта;
- не дозволяються сонцезахисні окуляри або інші атрибути, які відволікають від особи згідно з приведеними вище вимогами, за винятком того, що передбачено медичною необхідністю (наприклад, пов'язка на око);
- окуляри з фотохромним склом не дозволяються.
Документи для посольства Канади:
Переклад усіх документів на англ. мову, завірений бюро перекладів (обов'язково)!
1. Анкета;
2. Закордонний паспорт (дійсний мінімум 6 місяців після передбачуваної дати повернення з поїздки);
3. Дві фотографії (розмір 3,5 х 4,5 - 80% особи), зроблені впродовж 6 останніх місяців, підписані із зворотного боку англійською мовою, - прізвище і ім'я, дата народження;
4. Доказ наявності коштів на здійснення поїздки (довідка з банку про наявність поточного рахунку на бланку банку з мокрою печаткою) + рух грошей по рахунку за 6 місяців;
5. Довідка з роботи на фірмовому бланку підприємства з адресою і телефоном підприємства з вказівкою вашої посади, заробітної плати і характеру відпустки, яка вам надається.
Для ФОП - свідоцтво про державну реєстрацію, ліцензію, довідка з податкової про доходи за останні півроку або з банку про стан Вашого бізнес-рахунку за останні 6 місяців);
Для пенсіонерів - пенсійне свідоцтво (копія), довідка з ПФ за останні 6 місяців;
Для студентів і школярів : довідка з місця навчання з фразою, що учбовий заклад не заперечує проти поїздки, і табель, завірений печаткою школи.
Неповнолітні діти, які подорожують з одним з батьків або ж без батьків надають нотаріально завірений дозвіл одного або 2-х батьків.
6. Ксерокопія свідоцтва про шлюб/розлучення/смерть;
7. Ксерокопія цивільного паспорта (усі заповнені сторінки).
Термін дії довідок 10 робочих днів.
Прохання враховувати це і передавати менеджерові документи, які вкладаються у 10-денний термін.
Вартість туру:
Вартість з 1 особи в двомісному номері – 2425 доларів.
Вартість з 1 особи в три-/ чотиримісному номері – 2375 доларів.
Вартість з 1 особи в одномісному номері – 3315 доларів.