Правила повернення та обміну авіаквитків

Існує два способи повернення авіаквитків:

  • вимушений;
  • добровільний.

У разі вимушеного повернення вся сплачена пасажиром сума повертається в повному обсязі. Цей спосіб повернення можливий у таких випадках:

  • Повне скасування, перенесення або істотна затримка рейсу з вини авіакомпанії;
  • Скасування перевізником посадки в пункті призначення, зазначеному в авіаквитку;
  • Відсутність забезпечення стикування рейсів у разі пересадки;
  • Заміна вказаного у квитку класу обслуговування;
  • Відмова у відкритті візи (не у всіх авіакомпаній);
  • Смерть пасажира або члена його сім'ї.

Якщо пасажир з якихось інших причин хоче повернути або замінити свій авіаквиток, такі дії називаються добровільними. Повернення й обмін у такому випадку відбувається відповідно до порядку відшкодування (обміну) застосованого тарифу.

Усі тарифи на продані квитки будь-якої авіакомпанії мають свої обмеження і штрафні санкції в разі їхнього повернення або обміну. Найчастіше до дешевих авіаквитків застосовуються більш жорсткі обмеження та санкції.

Обмеження тарифів авіаквитків можуть бути на мінімальне і максимальне перебування, на можливість покупки незадовго до вильоту, на певні рейси і на багато іншого. На більш високі тарифи санкції мінімальні. Повні тарифи (бізнес-клас або перший клас) можна без штрафів міняти протягом усього терміну дії. Повернення й обмін авіаквитків, оформлених за мінімальними тарифами, зазвичай штрафуються.

Часто квитки не підлягають поверненню та обміну. Тож під час купівлі авіаквитків обов'язково уточніть у менеджера всі умови застосування, повернення й обміну придбаного авіаквитка. Повернути й обміняти квиток можна тільки в тій авіакасі, де його було придбано.