Правила повернення та обміну авіаквитків
Існує два способи повернення авіаквитків:
- вимушений;
- добровільний.
У разі вимушеного повернення вся сплачена пасажиром сума повертається в повному обсязі. Цей спосіб повернення можливий у таких випадках:
- Повне скасування, перенесення або істотна затримка рейсу з вини авіакомпанії;
- Скасування перевізником посадки в пункті призначення, зазначеному в авіаквитку;
- Відсутність забезпечення стикування рейсів у разі пересадки;
- Заміна вказаного у квитку класу обслуговування;
- Відмова у відкритті візи (не у всіх авіакомпаній);
- Смерть пасажира або члена його сім'ї.
Якщо пасажир з якихось інших причин хоче повернути або замінити свій авіаквиток, такі дії називаються добровільними. Повернення й обмін у такому випадку відбувається відповідно до порядку відшкодування (обміну) застосованого тарифу.
Усі тарифи на продані квитки будь-якої авіакомпанії мають свої обмеження і штрафні санкції в разі їхнього повернення або обміну. Найчастіше до дешевих авіаквитків застосовуються більш жорсткі обмеження та санкції.
Обмеження тарифів авіаквитків можуть бути на мінімальне і максимальне перебування, на можливість покупки незадовго до вильоту, на певні рейси і на багато іншого. На більш високі тарифи санкції мінімальні. Повні тарифи (бізнес-клас або перший клас) можна без штрафів міняти протягом усього терміну дії. Повернення й обмін авіаквитків, оформлених за мінімальними тарифами, зазвичай штрафуються.
Часто квитки не підлягають поверненню та обміну. Тож під час купівлі авіаквитків обов'язково уточніть у менеджера всі умови застосування, повернення й обміну придбаного авіаквитка. Повернути й обміняти квиток можна тільки в тій авіакасі, де його було придбано.