Як розподіляються місця в автобусі?

Місця в автобусі розподіляються у порядку надходження бронювань на тур. При складанні заявки на тур Ви можете вказати свої побажання щодо пріоритетного місця в автобусі. При розподілі місць ми намагаємося максимально врахувати всі Ваші побажання. Викупити бажані місця в автобусі - неможливо.

Як оплатити факультативні екскурсії?

Ви можете вибрати та оплатити факультативи при бронюванні туру в офісі. Але ми радимо визначитися з додатковими екскурсіями під час подорожі, враховуючи всі чинники (погода і т.д.). В такому випадку оплата відбувається на місці гіду. Оплата здійснюється у валюті туру.

До кого звертатися у випадку форс-мажорних обставин?

За 2-3 дні до вильоту Ви отримаєте на свій e-mail інформаційний лист, де будуть вказані контакти гіда, сторони, що зустрічає, представника фірми-партнера та інші необхідні для Вас контакти в разі виникнення непередбачених ситуацій. У будь-якій форс-мажорній ситуації ми радимо в першу чергу звертатися до гіда, який супроводжує групу.

Які документи брати з собою у подорож?

Документи, які необхідно взяти з собою в поїздку: - закордонний паспорт, страховку. Якщо їде дитина: нотаріально завірений дозвіл на вивезення дитини від другого батька або від обох батьків, дитячий проїзний документ. Інші документи, які Вам видасть менеджер перед поїздкою: ваучер на поселення в готель / і (або копія), програма туру, пам'ятка туристу, ваучер - документ, що підтверджує Вашу бронь готелю, яку необхідно пред'явити при поселенні (в разі групового туру, ваучер на поселення знаходиться у гіда).

Які автобуси за маршрутом?

Автобуси за маршрутом - класу Євро-4. За правилами перевезення пасажирів і правилами безпеки пересування автобуса по дорозі пасажирам під час руху автобуса (в салоні) забороняється розпивання гарячих напоїв (окріп, чай, кава і т.д), дозволено - під час технічних зупинок. Туалет в автобусі є, але транспортна компанія не рекомендує їм користуватися. Зупинки виконуються на вимогу пасажирів (в межах розумного).

Чи можна залишитися довше у країні, до якої подорожуємо?

Так, продовжити перебування або прилетіти раніше групи - можна. В такому випадку ми допоможемо Вам підібрати оптимальні варіанти перельоту і проживання. За додатковою інформацією звертайтеся до менеджера напрямку.

Що необхідно брати у подорож?

Найнеобхідніше, що знадобитися Вам в будь-якій ситуації - це гарний настрій :) А також необхідні речі для будь-якої поїздки: дві пари зручного взуття для пішохідних екскурсій, парасолька, фотоапарат, фінансове забезпечення (готівкові / тревелчеки / картку), комплект одягу (светр / піджак / куртку / штани).

Які діють знижки?

Знижки для постійних туристів - надається 1% знижки за кожну поїздку. Максимальна знижка - 5%. Знижки для дітей - уточнюйте у менеджера напрямку.

Як відбувається оплата за тур?

При бронюванні туру необхідно внести передоплату за тур в мінімальному розмірі 50% від вартості туру. Повна оплата туру відбувається мінімум за 2 тижні до вильоту. Авіапереліт оплачується в повному розмірі при бронюванні.

Які документи необхідно подавати на візу?

Якщо ви подорожуєте до країн ЄС і у вас є біометричний паспорт - віза не потрібна. Загалом, для оформлення візи треба: Під кожним туром в додатку є документ з повним списком необхідних документів для подачі в Посольство. Закордонний паспорт, копія паспорту, довідка про заробітну плату, фінансові гарантії (спонсорство, наявність грошей на рахунку, тревелчеки), фотографії, копія довідки про шлюб \ розлучення.Конкретніше - запитуйте у менеджера напрямку.