Чесно про карантин: що робити з бронюваннями та як повернути гроші

Друзі, надзвичайна ситуація у світі, пов'язана з поширенням коронавірусу та запровадженням суворих карантинних обмежень на рівні рішень урядів і країн задля нашої з вами безпеки, впливає на план дій кожного з туроператорів. Ми усвідомлюємо проблеми, з якими зіткнулися усі ми разом, розуміємо побоювання наших туристів у час такої невизначеності і психологічної напруги.

Головні питання, які турбують більшість туристів – що буде з грошима за тури, які скасовано на час дії карантину, та з вашими бронюваннями на найближчий період часу.

Відповідаємо чесно і по порядку.

Незважаючи на те, що в Україні законодавчо ухвалено рішення про визнання карантину форс-мажорними обставинами, ми свідомі щодо своєї соціальної відповідальності перед нашими мандрівниками – і тому робимо все від нас залежне, щоб мінімізувати фінансові збитки і зберегти гроші наших туристів.

Туристична фірма ФЕЄРІЯ запевняє своїх туристів і агентів, що ми докладаємо максимальних зусиль для пошуку найбільш оптимальних рішень у цій складній ситуації. Але необхідно враховувати, що існують незалежні від нас фактори.

Ми ведемо переговори з нашими закордонними партнерами уздовж усіх ланцюжків ваших подорожей – а це авіаперевізники, банки, готелі тощо – тобто всі, хто вже отримав передплату за скасовані подорожі. Щоденна робота дає хороші результати, наші партнери готові йти нам назустріч по вирішенню грошових питань, у тому числі щодо незворотних витрат. Тому ми спільно розробити декілька варіантів рішень для туристів і агентів.

Звертаємо вашу увагу на алгоритм дій на найближчий період часу.

Перш за все, ми пропонуємо не відмовлятися від відпочинку – а перенести його на більш пізній термін або на інший напрямок.

Якщо до дати початку туристичної подорожі ще дуже далеко, наприклад, у вас оформлена мандрівка у літній період, не поспішайте з радикальними рішеннями. Ситуація може змінитися в недалекому майбутньому.

1. Перенесення туру на більш пізній термін.

Ви можете перебронювати тур на будь-які дати або інший напрямок. Кошти, які вже були вами сплачені за туристичні послуги, будуть перенесені на ваш особистий депозитний рахунок. Вартість туру при перебронюванні на іншу дату не зміниться. Якщо ваша заявка оплачена в розмірі, меншому за 100% вартості туру, ви можете здійснити доплату за ці туристичні послуги не пізніше ніж за 7 днів до дати виїзду згідно нового бронювання, по курсу на день оплати. Ви можете також використати свій депозит для обрання іншого туру.

За умови перенесення туру на іншу дату ви ніяких фінансових втрат не понесете! Наразі це найкращий варіант.

2. Відмова від послуг і повернення коштів.

На жаль, є значна кількість туристів, які бажають отримати повернення коштів. Для здійснення повернення коштів нам необхідно дочекатися, поки з партнерами будуть узгоджені документи, і ми отримаємо від них повернення на наші рахунки.

У разі відмови від наших послуг, анулювання туру відбуватиметься відповідно до умов договору на туристичне обслуговування та з урахуванням відшкодування туроператору (турагенту) фактично здійснених ним витрат - адже ФЕЄРІЯ, як і будь-який інший туристичний оператор, має власні зобов'язання перед партнерами та постачальниками послуг, що тягне за собою штрафи та незворотні сплати при передзамовленні послуг: готелі, авіаквитки, перевезення тощо.

Для анулювання туру необхідно скласти заяву, вказати, куди саме вам повернути грошові кошти, та надіслати її через вашого турагента, разом із копією договору на туристичне обслуговування. Заява розглядається у встановлений чинним законодавством термін.

Звертаємо вашу увагу, що повернення коштів, на жаль, фізично неможливе до офіційного завершення карантину. Карантин введено в багатьох країнах, майже всі вимушені працювати віддалено, чи призупинити свою роботу на час карантину, а форс-мажор фактично зупинив будь-яку активну діяльність на всіх етапах перемовин з партнерами щодо повернення коштів.

3. Штраф = Знижка.

Будь-які штрафи у разі анулювання туру ви можете поступово використати у якості знижки на будь-які інші тури ФЕЄРІЇ після офіційного закінчення карантину (по 100 євро на тур).

4. Лайфхак: не поспішайте з ануляціями!

На тури, дати яких припадають літній відпочинок або пізніше – не поспішайте направляти запит на відмову від туристичних послуг! Ситуація стрімко змінюється щодня, а ФЕЄРІЯ нагадує, що офіційна дія карантину в Україні наразі триватиме до 22.06.2020 року. Це дозволить вам уникнути штрафів за необґрунтовану відмову від подорожі – а нам допоможе зосередитись на вирішенні питань у зв'язку із наслідками оголошеного карантину.

 

Просимо вас довіряти нам, не панікувати і бути здоровими.

Все буде добре!

Коментарі